A kosár üres
 x 

Fuchs Titan GT1 5W-40 4L motorolaj

Fuchs_Titan_GT1__54da6868c5160.jpg
Gyártó: Fuchs
Termék cikkszám:  ftg544
Termék elérhetőség: Raktáron
Fuchs Titan GT1 5W-40 4L motorolaj
8790 Ft

Eredeti termék. Közvetlen beszállítónk a FUCHS termékek HIVATALOS magyarországi importőre a FUCHS OIL Hungária Kft.

 

Fuchs Titan GT1 5w-40

  • Prémium minőségű motorolaj, modern személygépjárművek és kishaszon gépjárművek részére, normál, vagy növelt olajcsere periódussal.
  • Speciálisan olyan gépjárművekhez fejlesztve, melyek füstgáz után kezelővel és turbófeltöltővel vannak szerelve.
  • Optimális hidegindítási tulajdonságok, alacsonyabb olajfogyasztás és minimális füstgáz emisszió jellemzi.
  • Az új generációjú motorok csökkentett üzemanyag fogyasztással, alacsony kibocsátási értékekkel és kitolt szerviz intervallumokkal igénylik, az extrém hatásfokú, nagy teljesítményű motorolajok használatát.
  • Párhuzamosan a füstgáz után kezelő berendezések élettartamának meghosszabbításával.
  • Az ultra nagy-teljesítményű motorolajban SAE 5W-40 megjelenik a legmodernebb adaléktechnológia.
  • A TITAN GT1 5W-40 nagyon jó hidegindítási tulajdonságokkal, kiváló hő stabilitással, és mindezeken túl kiváló kopás elleni tulajdonságokkal rendelkezik.

XTL technológiával készült!

  • A világon elsőként és eddig egyedüliként a Fuchs új alapokra helyezte a motorolajgyártást.
  • Az új alapot egy teljesen új, forradalmi tulajdonságokkal rendelkező bázisolaj, az XTL bázisolaj jelenti.
  • A motorolajok tulajdonságaira legnagyobb hatással a felhasznált bázisolaj minősége van, hiszen a motorolaj jellemzően 80-90%-ban bázisolajból áll.
  • A Fuchs újítása, az XTL bázisolaj minden korábban használt szintetikus bázisolaj tulajdonságait felülmúlja.

Az XTL Technológiájú motorolajok:

  • Jobban teljesítenek magasabb hőmérsékleten
  • Lassabban öregednek, használódnak el
  • Gyorsabban kennek alacsony hőmérsékleten, induláskor
  • Alacsonyabb üzemanyag fogyasztást eredményeznek
benzin
Igen
diesel
Igen
felhasználási terület
személy és kisteher
gyártástechnológia
szintetikus
kiszerelés
4
négyütemű
Igen
viszkozitás
5W-40


ACEA-C3
Igen
Közepes hamutartalmú viszkozitásstabil motorolajok részecskeszűrővel és hármas funkciójú katalizátorral ellátott nagyteljesítményű személygépkocsi és könnyű haszongépjármű motorokhoz. Az e kategóriába tartozó termékek HTHS viszkozitása 3,5 mPas-nál n
ACEA A3 / B4
Igen
Ez a másik jelenleg legáltalánosabb kategória, ez már sok újabb gyártású jármű motorjaihoz is alkalmazható. Nagyteljesítményű benzin és nagynyomású, közvetlen befecskendezéses (DI) motorokhoz kidolgozott, a legszigorúbb motorfékpadi követelményrendszereke
API-SM
Igen
2005 elején életbe lépett, legszigorúbb követelményrendszert kielégítő teljesítményszint. Minden amerikai Otto-motoros járműben alkalmazható. Elsősorban a kopásállóság, az alacsony hőmérsékleti folyási képesség és a fokozottabb öregedésállóság terén múlja
API-CF
Igen
Ez az 1994-ben bevezetett kategória a szívó és a feltöltött közvetlen befecskendezésű nehézüzemű , széles minőségi tartományú üzemanyagokkal működő dízelmotorok motorolajait írja le. A CF szinthez tartozó motorolajok védelmet nyújtanak a dugattyún történő
BMW LL-01 (Longlife-01)
Igen
A 2004-ig gyártott minden és a 2004 utáni benzines BMW-motorok specifikus olajai, ezek már alkalmazhatóak az úgynevezett flexibilis olajcsere periódusokhoz. Alapvető viszkozitás 5W-30, 5W-40, 0W-30, 0W-40.
VW 502.00
Igen
Általános benzines és dízel jóváhagyás néhány feltöltött, korábbi tervezésű motorhoz. Az 1997 márciusa után gyártott benzin és dízelmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya.A tesztek követelményei szigorúbbak az 500 00 osztály követelményeinél, elsőso
VW 505.00
Igen
Turbó-dízel motorolaj előírás korábbi tervezésű VW TDI motorokhoz. Az 1999-ig gyártott turbófeltöltős dízelmotorokhoz alkalmazható motorolajok osztálya. (Független a bázisolaj minőségétől). Ennek a követelménynek csak többfokozatú motorolajok felelhetnek
VW 505.01
Igen
Előírás VW PDE ( Pumpe Düse Einheit - egybeépített dízel adagoló-porlasztó típusú) - TDI motorokhoz. Az 1999-től gyártott ún. szivattyú-fúvókás, közvetlen befecskendezésű turbódízel motorokhoz alkalmazható, SAE 5W-40, 2008-tól akár 5W-30 viszkozitáso
MB 229.31
Igen
Elsősorban a részecskeszűrővel felszerelt dízelmotorokhoz alkalmazható közepes hamu- és kéntartalmú motorolajok osztálya.
WSSM2C-917-A
Igen
A 2000-es évtől érvényes szabvány. A Ford néhány modelljébe a VW 1,9 L-es PDTDI motorját építették be ezekhez való ez a minősítés. Alapvető viszkozitási osztály: 5W-40.
RN0700
Igen
2008-ban megjelent minősítés. Szívó benzinmotorok és dieselek részecskeszűrő nélkül. Alapvető viszkozitás 0W-30, 5W30, 0W-40, 5W40
RN0710
Igen
2008-ban megjelent minősítés. Benzines és turbó benzines motorok, dieselek és turbódieselek részecskeszűrő nélkül. Alapvető viszkozitás 0W-40, 5W40
Porsche A40
Igen
Motorolaj dízel részecskeszűrővel felszerelt autókhoz és hosszabb olajcsere intervallumhoz (20000 km)

Forgalmazott márkáink

Saját fiók

Elérhetőségünk

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kövesse akcióinkat!